NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. december 13., hétfő

Parmigiano-Reggiano

Tegnap hirtelen felindulásból vettem egy darabka Parmigiano-Reggianot a Corában. Gondoltam csinálok megint pesztós csigát. Aztán végül lasagnet csináltam ma, és amint reszelem a besamel mártásba a parmezánt, ott terem Borsi fiam. Ő aztán meg nem enne egy darab sajtot. A szeme mindig kívánja, de aztán kiköpi legyen az bármilyen. Mit lehet mégis tenni ha gyerek kér, hát az anyja ad neki. Leharapott belőle egy darabkát, és nem köpte ki, de nem ám, hanem kért még egy harapást. Na, ekkor döntöttem el, hogy a hétvégén kapott pénzből, amit Jani papa és Eci mama adott, hogy vegyünk Borsinak és magunknak is vmit karácsonyra, bizony 2, 3 és 4 éves Parmigiano-Reggianot fogok venni-mármint ha kapok. Ez lesz az ozsonna 24-én :)
Hát ennyit kisfiam a hintalóról, amit eredetileg terveztem, majd később megköszönöd ;)
Aztán Giorgio Locatelli könyvében meg van a magyarázat is: a parmezán tartalmaz bizonyos glutaminsavat, amit az emberi szervezet is előállít, legfőképpen az anyatejben.
Neki szegénykémnek, meg nem sok jutott anyatejből :(. De most kisfiam pótolunk!!!

1 megjegyzés: