NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. március 7., hétfő

foga

Fogjuk a fogára. Nagyon-nagyon hisztis Borsi. Persze most, hogy beteg volt el is kapattuk kicsit, de egyáltalán nem lehet vele bírni. Ma délelőtt 5* raktam be a kiságyba gondolkodni. Pl. ilyenekért, hogy megissza a c-vitaminos, Pro-kides szörpiét, és kér még egy pohárral, de abba is tegyek ám gyógyszereket. Ettől nem lehet szép szóval eltántorítani, csak sivít sivít egyre jobban. A kiságyban viszonylag hamar megnyugszik...
Aztán Csiribiri tornázunk. Nem tudja kitalálni, hogy én hol legyek, üljek a kanapén, avagy a földön, és ha igen nem lenne-e jobb ha mégis állnék? :( A végén már sivít megint, nagyon. A kiságyban nyugszik meg, gondolkodva.
Annyira elfáradtam, hogy már előre remegek mi lesz itt délután.

2 megjegyzés:

  1. Welcome to hisztiworld!
    Ariánnál nincs fognövesztés, csak hiszti. Most ez a korszak jött el. Tudom, hogy nagyon fárasztó, de az ember lányának kicsit megnyugtató olvasni, hogy nem csak az ő csodálatos, okos, szép gyermeke változik át kis szörnnyé néha. (enyim legalábbis). :))))
    Még egy jó trükk, Ranschburg bácsinál olvastam, mert kétségbeestem és nekiálltam szakirodalmat bújni, mikor gyerekem hajnali 3-kor verte a fejét a pelenkázóba: hisztizik, tegyél úgy, mintha eltűnt volna, mert hisztis, így nem látod. Ariánnál beválik, meglepődik, jön oda, hogy itt vagyok, aaaanya, itt vagyoooookk :)))). Megijed, hogy mi lesz, ha nem látjuk :). Próba, cseresznye! És kitartás, Anyuka!!!
    Ja, és Isten éltessen nagyon-nagyon sokáig jó egészségben a szép kis családoddal együtt! Mindig elfelejtettem írni :((.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó ötlet, ki is fogom próbálni!
    Köszi!
    Köszönöm a köszöntést is, úgy legyen :)!

    VálaszTörlés