NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. július 7., csütörtök

Mosogatógép

Elromlott szegény pára. Múlt héten csütörtökön hívtam a szerelőt. Pénteken jött. Nagyon csúnyán beszél, káromkodik végig. Vmi dugulást emlegetett, de semmit nem sikerült kiszednie a gépből, csak majdnem tiszta vizet. Aztán kiszedte a keringető szivattyút és a leengedő szivattyút. Előbbit felújítja, utóbbit cseréli. Kedden visszahozta őket beszerelte, beindította, ment. 20.000.-HUF-ot vitt.
Elmentünk fagyizni Borsival. Hazajöttünk bepakoltam indítottam 5 perc után elfüstölt. Hívtam a szerelőt. Szerdán jött. Elvitte a keringtető szivattyút, felújítja még jobban.
A tehetetlen düh kavarog bennem.
Miért akar spórolni nekünk mindenáron, amikor én már az elején mondtam neki, hogy cserélje ki, ne újítgasson fel egy elfáradt motort, de hiába, megint csak felújítja.

4 megjegyzés:

  1. :(
    ezek a szerelőbácsik már csak ilyenek...

    VálaszTörlés
  2. Hogy álltok garanciával? Nem érvényes már? Mert ha le is járt, 2 év az általános szavatosság egy termékért, amit biztosítania kell egy cégnek. A szavatosság szabályai szerint Te választhatsz, hogy cserét vagy javítást szeretnél. Egyedül aránytalan többletköltségre hivatkozhat a forgalmazó, de én akkor is panaszkodnék a cégnél, ahol vettem. Ha meg tényleg él még a garancia, akkor durva, hogy fizettél 20ezret.

    VálaszTörlés
  3. Á, még a lakodalmas pénzünkből vettük 7 éve a gépet :) az a durva, hogy fizettünk és nem megy a gépünk. Természetesen számla nuku. Azt mondta hív. Szerintem azt sem tudja melyik az én számom a telefonjába. De akkor miért nem mondja, hogy hívjam 2 nap múlva, mert ő úgysem fog...ha csak rágondolok elkap a harctéri ideg.

    VálaszTörlés
  4. Oh. Akkor csak remélni tudom, hogy összekapja magát ez az ember.

    VálaszTörlés