NándiLilypie Kids Birthday tickers

2012. szeptember 18., kedd

baba a pocakban

Már sokszor meséltem Bogyónak, hogy amikor nagyon pici volt akkor a hasamban volt.
Meg a trambulinon is vannak piktogramok, és többek között az sem ugrálhat, akinek baba van a hasában...
Egyszer csak Drágám egy családi kajálás alkalmával azt találja kérdezni:

-Anya, engem is összerágtál, úgy kerültem a hasadba?


Azt sem tudtuk, hová legyünk Apával, mit válaszoljunk, mert aztán egyik kérdés követte a másikat és természetesen megérkeztünk, a hogy kerültem a hasadba kérdéshez.
Hát mi aztán mindent összehordtunk Apával, de aztán  végül csak összeállt a fejében vmi, mert nem kérdezett tovább. :)
Fel kell készülnünk a folytatásra szakirodalommal, mert eléggé döcögős saját kútfőből ez a magyarázkodás :D

2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg húzós ám. Én is hüppögtem, mikor egyik esti mese közben Arián megkérdezte. Aztán hadováltam, hogy anya-apa szeretik egymást és kérték, hogy hadd legyen egy babájuk (azt nem részleteztem, hogy kit :), és így lett anya hasában baba :)).

    VálaszTörlés
  2. na, tőlem meg megkérdezte a minap a linda: anya, ti is szoktatok szexelni apával?
    hö?
    :D :D :D

    VálaszTörlés