NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. május 20., szerda

alma

Katival megbeszéltük, hogy a reszelt alma eléggé darabos marad, ahhoz, hogy Borsó megkapja.
A Hipp alma viszont pont erre van kitalálva, bár kicsit savanykás. Olyan jó állaga van, hogy jósszívvel adtam ma babónak, aki ette is meg nem is. Holnap majd kaja előtt kínálom, meglátom mit kezd vele ha éhes.
Apának felajánlottam, desszert gyanánt a megkezdett üveget, hogy ismerje meg mit eszik Borsó.
Nem ízlett neki, egy kóstoló után újból a hűtőben találta magát az almapüré. Sebaj, most én eszegetem nekem finom.
Már alig várom a többit, milyenek lesznek. Elmentünk apával a DM-be, amíg Márti mama uzsonnát adott Borsónak és vettünk vagy 20 ü. különböző kaját. Már egy ideje vártam erre a bevásárlásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése