NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. május 4., hétfő

séta

Történt, hogy Borsó sehogyan sem akart álomba merülni a délutáni alváskor, pedig nagyon álmos volt. Uccu neki sétálni, és majd a kocsiban elalszik.
Majdnem visszafordultunk, mert úgy megijedtem a rengeteg szúnyogtól, és még nőttek is tavaly óta, tiszta Jurassic Park az utca. Mindenféle hiriget beígértem annak az egyednek, aki Kisbórsót megcsípi. Most megúsztuk, de be kell szerezzek kencéket mindenesetre.
Á most látom mégsem, én kaptam egyet:(
Na, de még vmi volt. Anyuka beszélget vkivel, gyerek a lábuknál guggol és krétával rajzol a járdára. Ki is akartam kerülni őket, de mire kanyarodhattam volna észrevettek és arrébb mentenk. Már messziről figyeltem őket, mert én is szivesen rajzolnék, krétával a járdára és majd Borsó is jó ötletnek fogja tartani, tuti. Éppen ezen méláztam amikor anyuka, fogta az éppen elszívott cigi csikjét, és ledobta a járdára. A gyerekétől 2 centire, majd szemrebbenés nélkül rátaposott. Aztán, talán, vmi belső hang hatására kicsit odébrúgta a csikket. Mindezt nagyon elegánsan és automatikus mozdulatsorral.
Ilyenek is vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése