NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. július 27., hétfő

mai napunk

nagyon kiadós volt.
Reggel korán Klárikámnál, a védőnőnél kezdtünk, még 8 óra előtt, leadtuk neki a 6 hónapos státuszról a papírt.
Aztán elromboltunk a postára, mert Jani papának holnap lesz a szülinapja, és csomagot készítettünk neki, ajándékokkal.
A posta viszont csak 9-kor nyit. Felháborító, bezzeg amikor még én is ott dolgoztam, nekem 8-kor kellett mindig nyitni.
Akkor átcaplattunk Békás másik oldalára, hogy bejelentkezzünk a fülészetre, mert meg akartam Borsót mutatni egy orvosnak, hogy csak szereti a fülét vagy vmi nem stimmel.
Időpont nincs, viszont negyed órán belül fogadtak. Nincs baja a fülének.
Gyerünk tovább a másik postára. Az már nyitva volt, de ment a klíma és kb. 10 fok volt odabenn.
Az én időmben néhány postán még ablak sem volt, ahol dolgoztam...!
Rombolunk vissza a közösségi házhoz, hogy lesz jó móka, zenés énekelgetés babáknak.
Ottani kiírás szerint negyed 11-kor kezdődik, Interneten 9:30-tól. OK parkba ki, tízórai bekebelez. Visszamegyünk, és végre ráér a portás kisasszony, aki közli, hogy majd szeptembertől.
Persze gondolhattam volna, de reménykedtem, hogy vki végre felfedezi a nyári szünetben rejlő potenciált, de nem.
Aztán hazakocogtunk és Borsó elaludt, én meg jól megírtam a véleményem a közzösségi ház vezetésének, hogy miért nincs akadálymentesítés, és az Interneten friss információ. Válaszra várunk.
Ha már írtam, hát elküldtem a Budakalászi Corába is egy levelet melyben, arról számoltam be az ottani főnököknek, hogy hogyan eb rudaltak ki a Herkules Patikájukból, amikor papucsot akartam venni és kértem a próbaharisnyát. Aszonták, hogy hozzak magammal, mert ez nem cipőbolt. Vagy 40 féle gyógy-lábbelit árulnak.
Válaszra várunk.
A fülem javulgat, viszont vmi kiütések lettek a jobb kezemen és az alkaromon.
Borsó továbbra is nagyon nyügike, viszont amikor jókedve van akkor meg kell zabálni. Olyan nagyon figyel mindenre, és édesen reagál a neki tetsző dolgokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése