NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. augusztus 5., szerda

Borsó,

már túl van a nyafis, semmi nem jó korszakon, biztosan a fejlődési ugrástól* "romlott el". Visszakaptam az áldott jó kisbabámat. Ülve szépen eljátszik sokáig, és már hanyatt fekvésből is fel tud ülni. Kicsit oldalra fordul és a kezével szépen feltolja magát. Olyan büszke vagyok rá! Mászni is kezd, de nagyon egyedi stílusban. Látni ahogyan koncentrál a lábaira, hogy mozduljanak, sajnos azok mindig vmi más mozgást produkálnak, mint ami a mászást elősegítené. Van hogy feltolja a fenekét az égbe és ott riszálja, jobbra balra, a tenyere meg a talpa van csak a földön. Azért ha nagyon akar halad. Arra már rájött, hogyha hasra fekszik sokkal messzebb elér a keze, mint ülve.
Ami pedig a legjobb, hogy elkezdett beszélni, szépen halkan, magyaráz a babák halandzsa nyelvén.
Szerintem már kezdi megérteni a nem szót, mert mindig megtorpan amikor hallja, de csak egy pillanatra :) most, hogy leírtam rájöttem, hogy ez így is fog maradni sokáig, nagyon sokáig...
A nyála folyamatosan folyik, de hihetetlen mennyiségben. Szinte minden pelenkázásnál új ruha is kerül rá, mert csurom vizes.
Ma egyébként megtörtént ami már régóta nem, pont akkor pisilt egy bőségeset amikor a pelust cseréltem. :)

* nagyon kiművelnek itt és itt, ajánlom is, akiknek kell a megerősítés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése