NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. augusztus 14., péntek

Frász

Ma reggel viszonylag sokáig aludt Borsó (fél7-ig), reggeliztünk aztán a mama elment dolgozni, ő pedig nem akart már a járókában lenni, így kivettem és a babakocsiban tologattam az udvaron.
Nézegette a virágokat, a füvet stb. aztán leparkoltam a ház mellé, ő tovább nézelődött. Egy pillanatra félrenéztem és amikor visszafordítottam rá a tekintetemet, ő útban volt a beton felé fejjel.
Éppen csak elkaptam a bokáját és felrántottam, a kapucnija teteje ért csak le a földre.
Gondolom közben kiabáltam is, mert a Jani papa rohant ki a konyhából, hogy mi a baj. Mi már akkor javában sírtunk amikor odaért, de csak az ijedségtől szerencsére.
Mostantól jól bekötve van csak utazás a babakocsiban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése