NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. október 25., vasárnap

Fogak

No végre, végre-végre úgy látszik, hogy a felső két fog is áttörte az ínyt és növekedésnek indul.
Már nem is tudtam hová legyek aggodalmamban, hogy hol marad a többi fogacska.
Úgy vettük észre, hogy Borsó a kedvenc takarójával a hintában múlatta az időt, nagyokat kacarászott és egyszer csak észrevettem, hogy véres a takaró. Gyorsan kikaptuk és alaposan körbenéztünk a szájában. Nem találtuk meg, hogy honnan jött a vér, de nincs min csodálkozni, mert mindent megrág és lehetetlen regulázni. Vmi felsértette valahol és jött egy kis vér. Vagy lehet, hogy a fogak áttörésekor, ez hülyeség? Nem tudom mindenesetre jókedvű nincs semmi baja, úgyhogy örülünk az új fogaknak.
Tegnap vettünk 1 csirkemell filét, hogy megfőzőm trancsírozom és jégkockatartóba lefagyasztom, hogy legyen a mindennapi főzelékbe. Na tegnap nem csináltam meg, ma pedig apát ugrasztottam hogy szerezzen valahonnan jégkockatartót, mert az előzőt eltörtem. Hozott én pedig nekiálltam az elkészítésnek. Az első lábas füle izzani kezdett és iszonyú büdös lett tőle. Ok át másikba, főzés még egy kicsit, legalábbis ez volt a terv, de sok lett, és így meg már a hús odaégett :(, jobb lett volna ha kidobom még nyersen.
De legalább megtudtuk, hogy jobb az égett hússzag, mint az égett műanyagé :)

2 megjegyzés:

  1. Timcsa, lehet, hogy ez nem nyugtat, de Arián 10 és fél hósan 2 foggal nyomul mindössze, én is aggódtam, de azt mondják, ez is egyéni ütemben történik. Én a csirkét úgy szoktam, hogy nagyobb kockákat vágok és azokat fagyasztom le, aztán, amikor főzök Ariánnak vmt, akkor kiveszem, beleteszem és együtt főzöm a többi cuccal. Aztán együtt trancsírozom. Kevesebb macera :).

    VálaszTörlés
  2. Ó, de köszi megnyugtat általában ha másnak is van hasonló gondolata :D
    Igazad van úgy is lehet fagyasztani. De hogy különíted el a falatokat, hogy ne fagyjanak össze?

    VálaszTörlés