NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. október 2., péntek

gomba, de milyen

Szerdán a piacon csellengtünk Borsóval, amikor egy hirtelen 5lettől vezérelve a gombáshoz léptem.
-Jó napot! Szarvasgombát szeretnék a férjemnek venni karácsonyra szokott lenni?
-ŐŐŐ! Mindjárt megnézem mennyibe kerül. Őrült turkálás a papírok között...
-Nem fontos az ár, kb. tudom, hogy olyan 45.000HUF/ kg.
-ÁÁÁ dehogy annyi azért nincs. Na mindegy nem találom mindjárt felhívom aput!
-Ok.
-Szia Apu, szarvasgomba van? ok. 2-3 perc múlva visszahív, felhívja az egyik haverját.
-Addig megyünk egy kört, veszünk ezt azt és jövünk vissza.
-Ok.
2-3 perc múlva
-Helló, vmi hír?
-Azt mondja apu fagyasztott mindig van, bármikor lehet kérni és hozzák, de most van friss is 22dkg, de azt le kell gyorsan stoppolni, mert hamar elfogy. Ja és rosszul tudtam 55.000HUF/kg
-Hö, én is rosszul tudtam.
-Akkor kell a frissből?
-Hááát, aha 10dkg!
-Ok, hívom aput! Apu 10 dkg-t elvisz a hölgy, mikor tudod hozni? Köszi. Szia. Pénteken 9-re itt lesz, lehet jönni érte.
-Ok, köszi.

Nos, így történt, hogy itt lapul a hűtőben 4 fej illatozó szarvasgomba. Nagyon izgalmas, még sohasem volt hozzá szerencsénk. Hűtő illatosítónak kiváló az már biztos. Kíváncsi vagyok Apiszal, mit kreálunk belőle hétvégén.
Karácsonyra meg kitalálhatok vmi mást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése