NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 20., hétfő

Caesar saláta

A hétvégi kaják újrafelhasználásából nagyon-nagyon finom salátát csináltam. A levesbe főtt csirkemellét,2 combját megpirítottam egy kis sötét szója szósszal, az öntetet recept szerint megcsináltam + még a megmaradt főtt hagymákat is beleturmixoltam. Nagyon finom csak úgy tömöm be írás közben is.
Délelőtt voltunk lent intézkedni, ugyanis elkészültek a székekre rendelt szivacsok (2 hónap alatt) és levittem a piacra, hogy varrjanak rá huzatot. Elmentünk anyagért meg cipzárért, majd vissza a varrónénihez. Vásároltunk a DM-ben és a piacon. Eközben Borsi mindvégig rendesen viselkedett sehol nem volt türelmetlen vagy ilyesmi. A játszótéren viszont jól kitomboltuk magunkat. Egyszer csak azt veszem észre, hogy az egyik pillanatban még igen aktív gyermekem leül a földre és reményvesztetten bambul. Jól megijedtem, hogy mi lelte, de aztán kiderült, hogy csak bőven az alvásidőben jár már az óra. :)



Apisz, nem ígérek semmit, ha nem sietsz haza!

2 megjegyzés:

  1. úúúúúúristen, de jól néz ki ez a sali!
    maradt apának? :D

    VálaszTörlés
  2. maradt persze, jól be is evett belőle :) mostanában nem kér ismétlést...

    VálaszTörlés