NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 19., vasárnap

Klasszikusok és mások

A hét végefelé Borsikám orra elkezdett folyni, és nem akar elállni. Gondolom megint jó pár napig el fog tartani, aztán majd átcsap vmi dúrvábba mielőtt kilábal belőle szegénykém.
Szombaton csináltam kókusz kockát, amibe mézet kellett tenni. Utána néztem, hogy Borsi kaphat-e mézet és igen már kaphat, úgyhogy most adok neki napi egy teáskanállal, hátha hamarabb túl leszünk ezen az orrfolyásos izén.
Pénteken volt egy kis üzemzavar a számítógéppel, így kénytelen voltam a szakácskönyveinkben keresgélni ihlet után. Így találtam rá a klasszikus kókuszkockára, nagyon fincsi lett. Borsinak is ízlik nagyon.
Kiskrapek elkezdett pofákat vágni ha fényképezzük őt:)

Bazsalikomos fetával töltött lila hagyma, innen és innen az ötlet
Fasírt a muffin sütőből, innen az ötlet:
és a desszert:

2 megjegyzés:

  1. Ahogy Domikám mondaná: nyamm-nyamm-nyamm...
    de jól néznek ki, csorog a nyálam :P
    Borsinak jobbulást, biztos valami vírus feltámadt. Ebben az időben nem csoda...

    VálaszTörlés
  2. ja, méz. Én sok helyen olvastam, hogy 1 éves korig nem ajánlott a méz, aztán elkezdtem adni Dominak, nem sokat, csak néha. Aztán elbizonytalanodtam mert rosszakat hallottam, de közben mindig azt gondolom,hogy én mennyi mézet ettem már életemben és semmi bajom, és pici korunkban is kaptuk, és nem ártott meg. Szerintem inkább az nem mindegy, honnan van a méz, hogy ne valami kínai kotyvalék legyen rendes termelői méz helyett.

    VálaszTörlés