NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. november 26., péntek

egy pillanat és kezdődik

Ma megint meglátogatott minket a védőnéni. Beszélgettünk óvodáról, ortopédiáról, szemészetről, szobatisztaságról, a tej bevezetéséről.
16-án szemvizsgálatra viszem Bogyót.
Szerdán Apisz kivett egy nap szabit és beszereztük a karácsonyi ajándékok 70%-át, a többit meg megrendelem Interneten. Vasárnap pedig az első adventi naptárát felszereljük Borsinak, és minden nap kidagad majd az egyik zsebe :) Remélem.

Tegnap megkérdeztem Katit MSN-en:

Timi és Nándi üzenete (11:44):
Az adventi naptárba ki rakja a cuccokat?
Kati és Feri üzenete (13:13):
én
nehogy kitedd üresen és várj

Aztán kiderült, hogy az angyalok teszik bele reggelre a cuccokat :D

Egész álló nap csiribiri tornát kell nézni itthon. Borsi addig hisztizik míg el nem indul neki, és megállás nélkül kell menjen egész nap. Úgy tudja már az egészet, hogy csak na. Persze amikor ott vagyunk órán, akkor csak áll és bámul.

2 megjegyzés:

  1. Timcsa, megy Borsi jövőre bölcsibe? És miért viszed szemészetre? Minden oké? Mit teszel a naptárba?

    VálaszTörlés
  2. Remélem minden jól alakul és még egy évet itthon tudok maradni vele. Nem tervezzük a bölcsit.
    Nincs semmi baja a szemének, csak szerveztek itt a környék kétéveseinek egy ingyenes szemvizsgálatot és bejelentkeztünk hamár...
    A naptárba pedig kis apróságokat teszek. Vettem a legutóbbi bababörzén 4 játékkukát. Pont beférnek egy-egy zsebbe. Tettem bele elsőre egy 2dl-es ivólevet. Aztán majd két mandarint, aztán majd 2 ragtapaszt, macisat :). Vettem még egy kis játékot, egy fém dobozban egy rugós kígyó van benyomva és kiugrik ha kinyitjuk a dobozt. Ez nagyon tetszik neki ma ezt kapta. Rendeltem a Fakopáncstól nyomdákat vagy 6-ot 7-et azokat is elosztom majd egy-egy napra.
    Annyira még nem érti azért, hogy most ez miért és hogyan, de azért jó móka.

    VálaszTörlés