NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. április 22., péntek

beteg

Beteg amúgy folyamatosan szegény gyermek. Valamelyik éjszaka felébredt negyed egykor annyira köhögött. Semmi esetre sem akart visszafeküdni. Végül a kanapén aludt el, én meg a földön, ha leesik legalább puhára essen. Kisvártatva jött is, a farával pont a fejemre huppant :) elhelyezkedtünk aztán aludtunk tovább :)
Tegnap pedig doktornéninek is megmutattuk azért, hogy tiszta-e a tüdeje. Minden rendben szerencséje, megint vírus. Hólyagos a torka és teli van váladékkal az orra ezért köhög. Sinupret és vmi kevert orrcsepp. Remélem most már rendbe jön, mert szinte már vagy 2 hónapja folyik az orra.
Tegnap még elmentünk a Réka&Maja óvodájába nyílt napra. Végre beszélgetni lehetett az óvónénikkel és nagyon aranyosak voltak. Azonnal látták Nándin, hogy egy ölben ülős, kiscsoportos lesz, akihez csak akkor szabad majd szólni ha ő beleegyezett előbb. De aztán majd belejön, így mondták :)
Persze nekem már az elég volt, hogy Kati folyamatosan dicséri az óvodát és az óvónéniket.
Szerintem mindkét helyre be fogjuk íratni aztán meglátjuk mire jutunk.
Aztán én elmentem még a kardiológusomhoz egy kis gyógyszeráttekintésre. Áttekintette, majd kiírt nekem egy 24 órás EKG és egy vérnyomásmérést szintén 24 órában. Utóbbira fel voltam készülve, de az EKG :( na mindegy majd kibírom valahogyan.
Sütöttem még a héten újra egy medvehagymás pogácsát.


Most pedig a húsvéti tortát készítem éppen, de nem tudom mi lesz belőle....

2 megjegyzés:

  1. Medvehagyma... én is imádom. Múltkor vettem is egy csokorral, persze nem bírtam megenni az egészet, ott volt a konyhában vízben. Aztám ahogy kezdett fonnyadni, egyre erősebb szaga lett, bejárta a lakást. És olyan durván, hogy egyik éjjel Domi köhögött és nem bírta abbahagyni, nem nagyon értettem mitől, mert amúgy nem köhög. aztán rájöttem, hogy lehet h a medvehagyma szaga irritálja, így gyorsan ki is vittem a kukába, kiszellőztettem. Domi meg abbahagyta a köhögést, durva.

    VálaszTörlés
  2. Szegény kicsi Borsi, remélem, tényleg itt a jó idő és vele együtt háttérbe szorulnak az orrfolyós nyavalyák. Ariánnak sem folyt ennyire az orra tavaly, mint most, szerencsére ennyinél ált. megáll a dolog. Neked pedig kitartás, szomorúan olvasom, hogy kardiológushoz jársz :(. Puszi. Hajnui.

    VálaszTörlés