NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. május 3., kedd

Majdnem

beírattam az óvodába a fiamat! Sajnos nem lehet, csak azokat, akik az idén töltik be a 3. életévüket. A többi meg majd sorra kerül ha betölti, és lesz hely éppen.
Persze tudtam mindent előre, hogy így lesz, de akkor is igazságtalannak érzem. Legalább vegyék el a lapját és csináljanak úgy mintha.... ha már nem naptári évet számolunk ugye egy tanévnek, vagy jelen esetben óvoda évnek akkor miért kell ez a dec. 31-i határ? Simán megyek az ombudsmanhoz, hol van itt az esélyegyenlőség????
A vezető óvónő amúgy a nevét sem tudta leírni, az anyakönyvi kivonatról másolva. Mert persze elkezdte a lap kitöltését, pedig egy sorral lejebb ott volt a születési dátum.

Azért én is bemutattam mennyire jól felkészült vagyok:
-Ovis kis srác az óvónéninek: -Mit csinálsz?
-Óvónéni: Jönnek az új gyerekek, beíratom őket az oviba. Tudod, a kicsik.
-Én a kis sráchoz: Te is voltál kiscsoportos, igaz?
Néma csend. Kis srác jobbra el.

Tudni illik ez egy vegyes csoportos Montessori Óvoda. Nincs Kiscsoport. Tapintatosan senki nem világosított fel. Majd itthon jöttem rá, milyen hülye vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Én is felháborodtam nagyon az egész rendszeren. Ne várják el, hogy az ember otthon legyen vele még egy évet, simán lerázzák az embert. Arián már nagyon menne a gyerekek közé. De azt nem értem, hogy miért nem engedték, hogy beírasd. Ez a körzetes ovitok?

    VálaszTörlés
  2. ejjj, kemény dolog az év közbeni beíratás. makit fel sem vették anno januárban.
    lindát sem regisztrálták asszem anno májusban, hanem decemberben kellett bemennem, munkáltatói igazolással, és akkor nagy nyögvenyelősen felvették januártól.
    nem egy egyszerű... mintha az anyák mindegyike meg tudná oldni, h akár 4 évig otthon marad....
    amerikában 6 hét,olaszországban 9 hónap után vissza KELL menni dolgozni, mert nem kap fizetést.
    itthon meg 3 év után sem veszik fel automatikusan a kölyköket.
    a fene érti ezt...

    VálaszTörlés