NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. május 16., hétfő

a rácsok ura

Úgy 2 hete Nándó rájött, hogy a kiságyból 2 rácsot ki lehet szedni. Minden elalvás előtt ki is szedte őket. Kicsit kardozott még velük, míg be nem mentünk és el nem szedtük tőle, aztán elaludott.
Néhány napja rájött, hogy ő napközben, kedve szerint oda be is tud mászni. Aztán ma reggel rájött a lényegre is, és kijött, amikor felébredt. Szerencsére én már vagy 10-15 perce ébren voltam, nem tudom mit csinált volna ha még, mindketten alszunk az Apájával?
Nem is tudom, azt hiszem megfordítjuk az ágyát, mert még nem jó megoldás ez, hogy ő csak úgy jön megy kedve szerint :D

Ma voltam értékelésen a kardiológusnál. A 24 órás vérnyomi és EKG-ból egy sem sikerült tökéletesre, olyan értelemben, hogy egyik sem mért 24 órán keresztül folyamatosan. A vérnyomi az az én hibám részben, mert hajnali kettőkor ledobtam magamról, mert már aludni akartam, az EKG-ban pedig egyszerűen lemerült az elem.
Mindegy, az értékelhető eredmények, értékelése után, csökkentették a gyógyszer adagomat.
Már csak 2 fajtát kell szedni a 3 helyett. Tiszta jó! Örülök. Ráadásul addig dumáltam a dokinőnek, míg felírt egy szerinte drága (2.500.-HUF), ámde 24 órán át ható gyógyszert, hogy csak reggel kelljen bevennem. 2 hónap múlva kontroll.
Aztán még a fülészetre is be kellett nézni, mert miért ne, szombaton a fülpiszka vattája a fülemben maradt és sehogyan sem tudtuk kivenni a mocskot. Mindenesetre megdicsértek, hogy nem rohantam az ügyeletre ezzel a kis aprósággal, mert ezt simán ki lehet bírni 2 napig. Csak a miheztartás végett, ha vki így jár....:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése