NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. június 29., szerda

Szobatiszta

volt majdnem amíg Vállajon voltunk 2 hétig.
Anyukám folyton leveszi róla a pelust, és el is érte, hogy szólt ha pisilnie kellett. Szaladt a fűre és meglocsolta. Aztán kakinál is szólt, de nem volt bili, így leguggolt a csűr mellé és oda végezte a dolgát. Aztán büszkén mutogatta :) Később Apisz meghozta a bilijét és abba is produkált mindent.
Persze mindennek vége szakadt amikor hazajöttünk. Bár pelust nem adtam rá én sem, és szólt is, de nem engedte, hogy lehúzzam a nadrágját, és nem akart a bilire sem ülni. Úgyhogy bement minden a gatyába, én meg nem próbálkoztam tovább. Mindig mondom neki, hogy szóljon és segítek leszerelni róla a pelust meg, bilire ülni, de nem szól.

Szóval itt tartunk ezzel. Nemsokára megint megyünk Vállajra, hátha komolyabban megjön hozzá a kedve.

1 megjegyzés:

  1. Ez szuper! Egyébként sztem tényleg csak azon múlik, hogy az ember csinálja-e vele, mert ők előbb-utóbb felveszik a fonalat. Az elején esetleg bemegy párszor, legalábbis nálunk így volt, de ha folyamatosan anélkül van, megy a dolog. Sztem próbálkozz meg tarts ki! Én is így vagyok vele :). Mondjuk a kertben nálunk most könnyebb, de takarítottam már szőnyeget, kanapét, fotelt, ahogy előttem sokan mások :).

    VálaszTörlés