NándiLilypie Kids Birthday tickers

2012. február 18., szombat

Szülői értekezlettől a macaronig

Megvolt az első szülői értekezlet!  Az óvoda pszichológusa adott elő 3/4 órában, majd megerősítette a vezető óvónő az elhangzottakat, és végül a mi Éva nénin is. Aztán aktualitásokat beszéltünk meg, mint farsang és homokozó, és hogy sos papírzsepire van szükség :D
Nem tagadom vártam vmi perpatvart, de nagyon kulturáltan lezajlott, leszámítva egy büdös szájú apukát mellettem, aki folyamatosan kommentálta az eseményeket, de ez igazán apróság :D
Judit néni még délben megjegyezte nekem, mikor mentem Nándóért, hogy kössem fel a gatyámat, mert nagyon vagány a gyerek. Rákérdeztem szülői végén, de továbbra sem mondott semmi konkrétumot, hogy mire értette...viszont elmondta, hogy úgy viselkedik ahogyan kell, mármint, ahogyan az ő korában elvárható. A kezdeti verekedés elmúlt teljesen, és minden rendben.
Farsangra nagyon készültünk, de Nándó bizony nem volt hajlandó beöltözni :( pedig olyan klassz jelmeze volt. Volt alkalmam kicsit látni az óvodai közegben, hát mit ne mondjak azért kap ő is rendesen, lökdösik, rátaposnak, de azért nem sír, utánakiabál a gyereknek vagy otthagyja. Viszont amit mond az óvónéni az betartja, és a többieket is fennhangon utasítja, hogy maradjanak csendben, vagy üljenek le....stb. Örülök, hogy végül nem hagytuk magunkat lebeszélni a januári óvodakezdésről!!!
Nagyon bízom Éva néniben, és ez nagyon sokat segít, hogy a gyerek is jobban marad, mert tutira érzi ő is, hogy nyugodt szívvel bízom rá őt az Óvó nénire.






 Íme a jelmez, de csak műsoron kívül. Szerencsére a főpróbán lefényképeztem.
 Ma pedig Macaront sütöttem :) tonkababos csokikrémmel töltöttem, meg eperlekvárral. Suhú holnapra érnek össze az ízek nyammmmm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése