NándiLilypie Kids Birthday tickers

2012. május 31., csütörtök

Madeleine

Holnap lesz az oviban a gyereknap!
Sütöttem egy adag Madeleinét, hogy vigyük a kölyköknek eszegetni.
Kisült az első adag és Bogyó egyből rárepült, vett is egyet és eszegeti, de aztán valahogyan az Apjának átszerválta és ment a következőért. Ekkor már  a nyomában voltam, mondván, hogy az oviba visszük holnap, ne fogyjon el és ne fogdossa össze....
Ezen megsértődött, hogy nem engedtem válogatni, és még tálcára is tettem neki az adagját.
Elvonult hisztizni, amikor megbékült ment keresni, de addigra én elpakoltam a sütit, hát totál kiakadt.
Sírva, felháborodva közli:- Ilyet nem csinálunk, hogy valaki elrakja a sütit, hogy ne tudjak venni!
Hát annyira kacagtunk az apjával, hogy majd megpukkadtunk....
                                        -Ez nem vicces, oké? Ez nem vicces!

1 megjegyzés: