NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. április 30., csütörtök

igazi sírás

Tegnap éjszaka megetettük Borsót, pelenkacsere és büfi után Apus letette aludni. Nem aludt, dumált, kacarászott, és izgett mozgott majd szétesett a kiságy. Én elmentem zuhanyozni, és mire végeztem Borsó még mindig nagyon éber volt. Kicsit én is magamhoz tértem a zuhany alatt és gondoltam, meggyurmázom Borsót, így mindenki jobban fog aludni. Ment is egy darabig a kacagás, röhögés visítás, de aztán...
Eszembe jutott, hogy fürdésnél találtunk vmi fehér gumókat Borsó ínyén, gondoltam megnézem megint, hogy mi lehet az. Néztem nézegettem, kívülről masszíroztam, aztán vhogy elvesztette a türelmét, vagy megfájdulhatott neki. Sírni kezdett, de nem ám a tőle megszokott módon, hanem kieresztette a hangját és igazi fájdalmas sírással kifakadt. Basszus, úgy megijedtünk, mert ilyen sírást nem hallottunk az első hetek hasfájása óta, akkor is csak 2 alkalommal.
Apa vádlóan nézett rám, hogy miért veszem ki a gyereket, amikor ő már lefektette.
Ó, de hála Istennek hamar megnyugodott és elaludt.
Azóta sem tudjuk mik ezek a gumók ott az ínyén, met nem ott vannak a hol a foga jönne hanem oldalt, mintha agyarai nőnének. Az is lehet, hogy már el is múlt, de nem tudom, hogy fogjuk megint megnézni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése