NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. április 20., hétfő

Overdose

Közvetített a tv a lóversenypályáról, miközben Kisborsót etettem. Az utolsó 50 milit gyűrtük éppen amikor betrottyantott Borsó. Mivel eléggé kínlódva mennek le az utolsó kortyok jó darabig szagolgattam a gyenge gyermekszart. Aztán jött a büfi még közelebb kerültem a bűzforráshoz, és láttuk, hogy megint kifolyt a pelusból a cucc. Persze már csak pár perc, mondták a híres ló futása.
Na ok megvárjuk, de átadtam Apának Borsót, aki körbetekerte egy textil pelussal, nehogy ráfogjon a kakis szivárgásra. Majd egy perc mulva már ültette volna, a hordozóba, de belátta, hogy nem kenhetnek mindent össze. Így aztán kibírta a futam végéig, amit persze megnyert a híres ló, Overdose.
Ezt csak azért írom le kisfiam, hogy ha közöd lesz valaha a lovakhoz, tudd, hogy mi történt egy híres ló futásakor velünk. Persze nem hiszem, hogy zsoké alkatod lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése