NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. június 28., vasárnap

Brüühahah

Borzalmas állapotban vagyunk mindannyian. Egész éjszaka nyüszögött Borsó, rossz ütemben ébredt reggel ezért csúszik az egész napirendünk. Tízóraira turmixoltam neki két őszibarackot néhány banánkarikával és zabkorpával. Ebédre pedig spenótot krumplival. Itt abba is kellett volna hagyni a főzést, de magunknak is főztünk össze vissza mindent, Borsó persze sehogyan sem bírt megmaradni, csak ha evett, vagy éppen tisztába tettük. Semmivel nem bírtuk lekötni a figyelmét csak nyüszögött rendíthetetlenül.
Apa most levitte sétálni, utolsó mentsvárként. Én kisütöttem a végét a cukkinis fasírtnak, majd amikor elkészült, véletlenül ráborítottam az egészre egy deci kávét. Van hogy így kerülnek elő, új finom ízek, de ez sajna nem finom.
Így került fel az i-re a pont.
Most küldött Apa egy MMS-t, hogy fenn van a Duna, a gáton sétálnak, persze az eső esik esik esik, de Borsó elaludt végre, én pedig egyedül vagyok 5 és fél hónapja először.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése