NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. június 20., szombat

Nándor-nap

Ma a május végén esedékessé vált Nándor napot ünnepeltük meg egy néhány fogásos ebéddel.
Én és Apisz főztünk, Márti mama és Nándi papa pedig babáztak.
Kati receptje alapján, helyett kapott végre az étrendünkben marhahús, méghozzá fehérpecsenye.
Ő is vette meg nekünk, mert én tuti megfutamodtam volna a pénztárnál a kilónkénti 2.800.-HUF-os ártól :)
Persze mindez megérte, mert nagyon ízlett mindenkinek, fincsi lett.
Főztünk még húslevest gazdagon, és dubarry szeletet csirkemellből, petrezselymes újkrumplit, és volt sült hús, sertéscombból, kovászos uborka, cékla, és görög saláta. Desszert:dinnye
Aztán nem bírtuk ki, és délután elkullogtunk a sütigyárba és befigyelt egy kis ezaz, esőben hidegben, nem számított...
Most pedig Apisz issza a marha hagyta vörösbort, én pedig Baileyst.
Nagyon szerettem volna csinálni egy fényképet, a 3 generációnyi Nándorról, de mindig akkor jutott eszembe, amikor a legfiatalabb szuszókált :(, de bepótolom és ide beillesztem majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése