NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. június 15., hétfő

Háztartás

Apisz hétvégén volt a telken és hozott cserkót és meggyet. Megemlítette, hogy szívesen enne meggyes sütit. Ma neki is álltam. Meggymagozás Borsóval, közben az Egyszer egy királyfit énekeltem neki. Aztán ő lefeküdt aludni, én pedig nekifogtam a piskótának. Cukor, na az nincs itthol. Vmennyi porcukorral és barnacukorral kevertem ki a tojássárgáját. Mikor készenvolt betettem a sütőbe és ezzel a lendülettel majdnem szénné sütöttem. Most kis lángon sül még tovább:( persze a teteje már erősen barna.
Mosás ügyben sem értem, hogy az előkéket hogyan lehet kimosni? Kati folyamatosan adja az előkerülő darabokat, de egyik sem foltos, pedig 2 csaj nőtt fel az előkék mögött. Kérdőre vontam, erre mondja, hogy folttisztító a megoldás. Gondoltam akkor sinen vagyok, mert már fél napja áznak az előkék 2 rész víz 1 rész folttisztító elegyben. Azért a biztonság kedvéért 90 fokos mosásra tettem be őket, de semmi eredmény.
Akkor mostmár vki árulja el a titkot, ne kelljen tovább találgatnom. Lécci!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése