NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. szeptember 19., hétfő

fesztivál híradó

Megáll az ész, egyszer csak nyertem. A két cica konyhája blogon egy páros belépőt a csokoládé fesztiválra, nem máshová, mint a várba. Szombaton neki is vágtunk, de olyan izgalomban voltunk, mert a Nándóval még nemigen utaztunk BKV-val, egy-két alkalmat leszámítva, -ami főleg az én lustaságomra fogható-, hogy mire észbe kaptunk már bőven a fesztivál területén voltunk a legeslegnagyobb embermasszába benne. Moccanni nem lehetett. Apisz leültetett minket egy kőre, hogy ne mozduljunk, ő maga pedig eltűnt szem elől, hogy keres ATM-et, hoz pénzt, lesz csoki. :) Nahát mondanom sem kell, nem talált ATM-et, csak járt körbe - körbe. Mi addig elköltöttük a pénztárcámban fellelt kevéske pénzet és jól szórakoztunk :)
Kaptunk lufit, amit jócskán túlfújtak és majd a torkunkon akadt a csokiesernyő, amikor óriásit pukkant.
Pontosan ezt a két képet bírtam csinálni, mert a fényképezőből pedig kifogyott az elem :)



Amikor Apisz előkerült már kiszórakoztunk magunkat, neki meg már úgysem volt kedve szórakozni, így hazaindultunk. Búcsúzóul még vettem egy tábla fehér csokit, mák és aszalt cseresznye feltéttel. Simán odajutottam a stanhoz, mert vmi csoda folytán nem járt arra senki, viszont, vissza már alig bírtam menni a fiúkhoz, úgy bedugult megint minden. Lényeg, hogy megérte megszerzni a csokit, mert Nándónak nagyon tetszett és egészen hazáig ki nem adta a kezéből :).
Miután letudtuk a "kötelező" programot jól éreztük magunkat. Lesétáltunk a HÉV-hez és közben néztük a hajókat a Dunán. Nagyon jó idő volt és én már idejét sem tudom mikor voltam utoljára a városban.

1 megjegyzés:

  1. Nem sokon múlott, hogy összefussunk, mert mi meg az Akadémia mellől indultunk a hajóval. Örültem volna :). Jaj, csoki. Életveszély Ariánnal. :)

    VálaszTörlés