NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. szeptember 12., hétfő

meghittség

nálunk ez ma ilyen volt.
Déli alváshoz készülődvén a nagyágyon hancúrozunk Borsimmal. Majd befordultam és mondom neki, hogy mostmár csendesedjen el és alukáljon ő is.
-Anya játszunk még, játszunk még!!!
Meg se moccanok. Erre elkezdi huzogatni a fülem.
-Nándi cibál anyának fülét. Játszunk még, játszunk még!
Semmi reakció. Erre rám ül lovaglólag.
-Ló, ló, ló! felkiáltásokkal lovagol. Aztán kicsit rám is dől, mert már azért álmos. Aztán legurul rólam, de nem távolodik el messzire csak egy karnyújtásnyira és elkezdi birizgálni a nadrágomat.Már majdnem alszik.
Majd újult erővel, mint akinek jó ötlete van, fordul kettőt és elkezdi rugdosni a falat. Semmi reakciót nem vált ki, majd új terve szerint, átfésüli a hajamat a lábujjaival és a lábszárával.
Így is alszik el, hogy az egyik lábát a fejem felett bedugta a párnám alá a másikat pedig térdben megtámasztotta a fejem tetején, közben a fél kezével markolja a hátamon a pólót.
Hát szerintem ez meghittség :) imádom.

Ma megint megmértem, mert alig akarom elhinni, hogy már 99cm. :)

3 megjegyzés:

  1. imádtam, imádtam, imádtam én is az ilyen összegabalyodós elalvásokat a gyerkőimmel. valóban szerelmesen meghitt :)

    VálaszTörlés
  2. Ilyenkor mindegy, hogy mit csinált előtte a gyerek, akár rendetlenkedett, akár nem. Plusz, én pl. nagyon el tudok gyönyörködni az alvó gyerekeimben. Amiben egy fontos szempont, hogy éppen alszanak, csend, kis kikapcsolás, stb. :))))))))))

    VálaszTörlés