NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. február 17., szerda

anya olvas

Előző 2 héten olvastam az Elfújta a szél c. könyvet, és hétfőn megnéztem egy szuszra a fimet is.
A film nyomában sincs a könyvnek. Igazi jó könyvélményt ad, gondolkodni valóval. Régen volt már ilyen jó könyv a kezemben pedig egyiket falom a másik után:
Audrey NIFFENEGGER : Az időutazó felesége
Dan Brown :Az elveszett jelkép

Monaldy&Sorti: Imprimatur
Julie Powel: Julie&Julia
Az utolsó kettőbe beleuntam félúton sajnos. Viszont a Julie&Julia filmváltozata nagyon-nagyon, nagyon tetszett. Igazi kikapcsolódás volt apával megnézni, egyik este.
Természetesen a Twilight sorozattal is készen vagyok és nagyon várom a negyedik részt.
Drága kisfiam, őszintén remélem, hogy nagyon fogsz szeretni olvasni. Én már nagyon bánom, hogy olyan sok időt elvesztegettem fiatal koromban, amikor nem szerettem olvasni. Minden erőmmel azon leszek, hogy te ne kövesd el ezt a hibát.

4 megjegyzés:

  1. Én világéletemben nagy olvasós voltam, most is mindig van könyv, amit éppen olvasok. De legtöbbször estére, mire mindennel megvagyok, olyan fáradt vagyok, hogy hupp az ágyba. Ha vmt nagyon nem tudok letenni, akkor fent maradok olvasni, de másnap iszom a levét a fáradtságtól. Timcsa, mikor van időd ennyit olvasni?? Vmt biztos nagyon jól csinálsz, ha jut időd rá, kérlek, adj ötletet :). Tudod, mi érdekes? Terhesség alatt teljesen elment a kedvem az olvasástól, pedig boldogan viseltem, és mikor Arián 3-4 hónapos volt, kezdtem újra olvasni. Érdekesnek találtam. Ezek a hormonok :). Dan Brownt megkaptam én is, majd nekiállok, ha olyan jó.

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet, hogy türelmetlenebb voltál és azért nem tudtál olvasni?
    Akkor olvasok amikor Borsóbéla aluszik. Délben meg aztán este/éjszaka.

    VálaszTörlés
  3. Nem, ez volt a fura, hogy nem voltam "hormonzavaros" :), tiszta rózsaszín felhőn éltem végig a terhességet, kivéve persze az aggódást, mikor otthon kellett lenni pár hetet az elején. De minden nyűgöt is boldogan éltem meg :). De érdekes tapasztalat volt, amikor könyvmoly vagyok. Na, tegnap Mukesz is nyomott egy nagy alvást délután, kezd rátérni a napi egyszeri, 2.5 órás alvásra, olyan jó. Ültem mellette és olvastam :).

    VálaszTörlés