NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. május 13., csütörtök

Tudományok

Borsikám ma a játszótéren 2* is érthetően kimondta, hogy IGEN!
Kérdeztem, hogy kér-e teát, ő meg rávágta, hogy IGEN! Olyan édes volt, először alig akartam hinni a fülemnek de másodjára is kimondta. azóta nem :(
Van a játszótéren egy kút, amiből inni tudnak a gyerekek. Borsit persze nagyon izgatta, hogy mi lehet az, mert szép színesre van lefestve. Én próbáltam elkerülni a használatát, mert akkor biztosan nem lehet onnan elhozni. Ma viszont leejtette az "IGEN" cumisüvegét a földre, úgyhogy muszáj voltam kicsit lemosni. Persze egyből "akciófeje" lett és rávetette magát a témára.
Ilyenkor olyan jól megfigyelhető, hogy mennyire dolgozik benne az akaraterő. Mondom neki, hogy nem szabad hozzányúlni, csak nézni szabad a szemével. Megállt kb 1 méterre a kúttól és mindkét kezét hátratette (ezt soha nem mutattam vagy mondtam neki) úgy oldalazott körbe-körbe, mígnem valahogy minden akarata ellenére :) mégiscsak olyan közel került a kúthoz, hogy nem lehetett már fogdosás nélkül kibírni. :)
Mégiscsak igaz amit Kati mond mindig, hogy bár azt hiszed soha nem figyel rád és olyan, mintha a falnak beszélnél, és látszólag hiába mondasz el mindent 2000-szer, ő mégis figyel és raktározza az infókat, amikor pedig legkevésbé várja az ember előadja a tudását :)
Mostantól várom, hogy mikor böki ki, hogy fasza. Ugyanis apája egyszer kimondta ezt a szót, Borsi pedig úgy nevetett rajta, hogy csak na. Azóta ezzel (is) bírja nevetésre majdnem minden nap.
Felújítás: a burkoló pénteken estig be akarja fejezni a burkolást, mert utána már más munkája van lefixálva. A baj csak az, hogy nincs burkolólap. Egyik hiány holnapra lesz, másik hiány jövő hét péntekre. Ez volt a mai 10 órai infó. Na elkapott a harctéri ideg, mindenkit elküldtem a picsába a tehetetlensége miatt, és mostanra beszereztem a jövő hét péntekre ígért csempét.
Ezek után már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a burkoló holnap tényleg befejezi-e a burkolni valókat, vagy azt is nekem kell végül befejeznem, ha azt akarom, hogy meglegyen.?!

2 megjegyzés:

  1. Na, ez fasza! :)))) Hajrá, ne hagyd Magad, Timcsa! Kisborsó pedig nagyon okos kismókus, hogy már igen-el. Arián is hátratett kézzel szokott somfordálni néha. Nagyon cukik így. Ez a sunnyogási ösztön génből ered :))))))).

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek a tudományok :P tényleg aranyosak lehetnek ahogy sunyiznak hátratett kézzel XD

    VálaszTörlés