NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. október 29., péntek

Burok

Mármost azt találtam ki, hogy én liba/kacsamájat szeretnék sütni, egészben és zsírban kihűteni, majd jól felfalni, lila hagymával.
A gondolatot tett követte és Borsimmal elmentünk a henteshez. Volt egész kacsájuk, és abból kiadták nekünk a májat és a hájat. Igenám, de szét kellett előtte, természetesen bontani a kacsát.
Persze Borsi tágra nyílt szemekkel figyelte a hentes, hogy mit ügyködik, és közben kérdőn nézett rám. Én meg nem köntörfalaztam, szépen elmondtam neki, hogy az egy kacsa, és husi és megesszük. Ő meg csak nézte érdeklődve majd egy idő után csak ennyit szólt? -Háp-háp!?!
Közben odajött egy néni a cekkerével, és megállapította, hogy ő aztán egy igen komoly vevő, mert annyira figyel, mintha bizony a következő kacsát már neki kellene szétszednie.
Én meg akkor, és ott rájöttem, hogy valami ilyesmit jelent, ha a gyerek nem burokban nő fel.
Vagy nem?

3 megjegyzés:

  1. Engem most az érdekelne, hogy jól sikerült -e a kacsamáj sütés, ugyanis az a legeslegkedvencebb kajám és máris összefolyt a nyál a számban... van valami tuti sütési recept? Ümm, nyammmmm...

    VálaszTörlés
  2. :) nagyon finom lett és puha. Most csináltam először és ebből a receptből, csak nem áztattam tejbe egy éjszakát, mert túl türelmetlen voltam ahhoz.:http://gabojszakonyhaja.blogspot.com/2010/09/zsirjaban-sult-kacsamaj.html

    VálaszTörlés