NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. október 6., szerda

csiga (ák)

Megkezdődött a színváltás a szemhéján a gyermeknek, most éppen sárga és lila.:(
Az orra még mindig folyik, most már nem fogjuk megúszni a doktornénit.
Mostanság már mondogatja, hogy Apa és, hogy Papa :D egyik reggel, ébredés után már a sok anya, anyaaa annnya mellé becsúszott néhány aaapa, aaapppa is. Apája oda van meg vissza :)





Ma pesztós csigákat sütöttem, és nagyon fincsi lett leszámítva, hogy egy kicsit kevés pesztót tettem bele :) A kenyérsütő gépben dagasztottam a tésztát, elsőre rossz programmal és kissé meg is sütötte...másodjára már eltaláltam a helyes programot és minden ment, mint a karikacsapás.


4 megjegyzés:

  1. Tök jó ötlet a csiga, köszi. Cserébe: én ma mezei húslevest főztem, beteg bébim miatt főleg :), meg csináltam desszertnek csokis-vaníliás pudingos babapiskótát. A csokisba tettem egy kis rumot, a vaníliásba meg mazsit, így kicsit vesztett a mezei jellegéből :). Kis Borsókirályfinak gyógyulást kívánunk így a távolból, ugyancsak gethes Mukival egyetemben. Egyébként, már elnézést, de Borsi szeme nagyon szép, mintha kifestetted volna. Unatkozol otthon, Timcsa? :))))

    VálaszTörlés
  2. szegény akkor eléggé beütötte a szeménél, ha még mindig látszik! jobbulást nektek is (mi is betegek vagyunk :( !), vagyishát Borsinak!

    VálaszTörlés
  3. Szeretném jelenteni,hogy csináltam csigát, akartam hozzá venni félig kész pizzalapot, de nem kaptam, így gyúrtam, kelesztettem. És nagyon finom lett. Még a gyerek is kért belőle újra. Kipróbáltam piros pesto-val is, az sem rossz, de a zöld a nyerő :). Köszi a tippet!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy örülsz :) én is már alig várom, hogy megint csináljak, de hétvégén anyukáméknál voltunk és rengeteg kaját hoztunk...

    VálaszTörlés