NándiLilypie Kids Birthday tickers

2011. január 16., vasárnap

torta

Néhány szóban gondoltam megemlékezek a tortájáról. A Sacher tortát receptje szerint elkészítettem, majd egy 22 cm-es tortaforma helyett egy 28 cm-be öntöttem a massát, mert nekem csak olyan van. Lett belőle egy óriási lepény, úgyhogy kénytelen voltam még egy adagot sütni. Tehát összesen 18 db tojásból készítettem a szülinapi tortáját a gyereknek :).
Mindezek után amikor felvágtuk borzalmas szalonnás volt mind a két lap. Állítólag a sütést rontottam el. Legközelebb alacsonyabb hőfokon sokkal tovább kell sütni, és akkor még a tortaforma sem fog nagynak bizonyulni szerintem, mert ennyi tojásból ki kell, hogy adja a normál, ketté vágható tésztát.
Amikor nem olyan régen a Majának sütöttem akkor kölcsönkértem egy kisebb tortaformát 26 cm-est, és légkeveréssel sütöttem, csak egy nagyon kicsit lett szalonnás.
Most nem légkeveréssel, mert azt írja a recept.
Na mindegy azért elfogyott....
Remélem ha újra nekirugaszkodom a tortának nem felejtem el ezen jegyzetet átolvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése