NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. január 24., vasárnap

kajálunk

Hétvégi menünk megint hallatlanul jól sikerült. Tegnap készítettem egy nagy adag tejszínes zöldséglevest brokkolival, és hentestokányt. Borsikámnak nagyon ízlett a leveske, csak falta falta.
Már pár napja másra sem gondolok, csak Apisz szülinapjára készített máktortára, narancslekvárral, ezért szombaton ebéd után újra a Culinarisba mentünk, beszerző körútra.
Vettünk pecorinot, parmezánt, jalapeno paprikát,vmi spéci olasz spagettit, bio padlizsánkrémet Borsinak és persze narancslekvárt. Kicsit elcsúszott az uzsonna a vásárlás miatt, már nagyon éhes lehetett Borsóbéla, mert 3 kockakenyér szelet padlizsánkrémes kenyeret benyomott. Aztán a hintában bealudt előzetes figyelmeztetés nélkül.
Ma ebédre Apisz elkészítette a specialitását, a carbonara spagettit. Desszert pedig a máktorta, narancslekvárral.
A narancslekvárnak elsőre semmi íze, aztán követi egy erőteljes, kicsit citrusos, kesernyés íz. Érdekes nagyon érdekes, nem ezt vártam, azonban a máktortának nagyon jól áll. Borsinak is adtam egy kis máktortát, mert úgy olvastam, hogy 1 éves kora után már lehet. Persze nem sokat csak pár falatot.





1 megjegyzés:

  1. Annyira kis tündér, ahogy alszik, és olyan jó, hogy ilyen jól eszik. Ariánnal annyit küzdök mostanában. És mindig összefut a nyál a számban a kajcsi felsorolásaidtól :), bár mi sem panaszkodhatunk, de jó, hogy beteszed a recept linkeket, mert amit megkívánok, így meg tudom csinálni :). Terhesen bezzeg nem voltam kívánós :))).

    VálaszTörlés