NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. január 9., szombat

terhespatológia

Ma 1 éve, az ügyeletes orvos a viziten közölte velem, hogy hétfőn reggel (01.12-én) császármetszéssel, megszületik Borsi.
Gyorsan körbetelefonáltam mindenkit a hírrel. Anyukám ahogy meghallotta a telefonba, hogy mit mondok, nem is válaszolt csak, elkezdett kiabálni a munkahelyén lévőknek, hogy: Hétfőn már nekem is lesz unokám! :D
Aztán jött a harc saját magammal, hogy hétvégére jöjjek-e haza vagy sem. Végül meggyőztem magam, hogy maradok inkább.
Semmi különös nem történt hétvégén, csak információkat gyűjtöttem, hogy mikor kezdődik a műtét, ki fogja végezni, stb. stb.
Elsőnek voltam aznap kiírva, és a saját orvosomnak. Dr Timmermann Gábor, akinek erről fogalma sem volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése