NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. június 13., vasárnap

az első hajvágás

Ma délelőtt nekiálltunk és levágtuk Borsi haját!
Apa még Budapesten megígérte, hogy hétvégén levágja a hajunkat, mert már nagyon nyavalyogtam, hogy nem jutunk el fodrászhoz. Ma reggeli után neki is állt Borsi fürtjeinek, aztán jött a Mama ő is vágott egy kicsit, végül pedig én is vágtam egy kicsit. Aki éppen nem vágott az szórakoztatta Borsikát, ebből kifolyólag egészen jól tűrte a megpróbáltatást. Majd még utána igazítunk alkalomadtán, de így elsőre nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, és örülök, hogy végre szerit sikerült ejteni, mert ebben a nagy melegben szegénykémnek fix, hogy zavaró volt már.
Nem bírok betelni a kis kopasszal :D






Ebéd után az én hajamat is jól levágta Nándi. Azt hittem majd röhögünk egy csomót, és hétfőn muszáj lesz fodrászhoz mennem. Ehelyett, egyetlen mosoly nélkül, szuper jó sérót csinált :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes kismókus lett :). Pont néztem az alvós képen, hogy biztos melege van Borsókirályfinak, pedig szép volt sok hajjal, de tudom, hogy Arián is hogy tud izzadni, tiszta víz sokszor a kis feje. Éljen a nyári séró!

    VálaszTörlés
  2. nagyon édes lett az új frizkóval, ebben a hőségben jobb neki. A második képen esküszöm pont úgy néz ki Borsi mint a kisfiam. Lehet, hogy azért, mert egyforma cumijuk van? :P Emese

    VálaszTörlés
  3. hú, igazi kispasi lett a fiad!!! jól áll neki a frizkó!!! (én úgyis rövidpárti vagyok :))

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon megváltoztatta ez a fizura, olyan nagyfiús lett valahogy, igen.
    Kispofám! :)

    VálaszTörlés