NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. június 4., péntek

Káosz pizza

Tegnap rendeltem egy pizzát amin van olívabogyó, gomba, nyers fokhagyma. Az a baj, hogy én ezeket nem is szeretem. Viszont kértem rá + adag csilit, ami helyett kaptam rá szárított paradicsomot.
Még jó, hogy nem vmi nagyobb horderejű döntést hoztam meg pizzarendelés helyett.

Múlt hét szerdán hazaköltöztünk, aztán 4 napig pakoltuk helyére a cuccainkat. Közben megérkezett az étkezőbe a garnitúra, és a kanapé is hétfőn. Kedden, szerdán még jöttek-mentek a festők és a fúróemberek. Elhordják szép lassan a fölöslegessé vált cuccainkat a garázsból is.
Az étkezőben összetörtem az új lámpa buráját, de holnap megyünk az újért. Hétfőn még egésznapra beköltözik az asztalos, és jönnek az üvegesek is, hogy a 60%-os konyhát kicsit közelítsék a 100%-os készültséghez. Plusz asztalos ember még a gardrob szekrényt is kipofozza.
Készülünk Nándival egy nagyobb terjedelmű képes beszámolóval majd a végeredményről, mert nagyon büszkék vagyunk az új kéglinkre és nagyon-nagyon jól érezzük benne magunkat!

Borsikám kicsit gyanakodva töltötte el itthon az első pár órát, de aztán és azóta minden rendben.
Nagyon élvezi az új (Apa szerint dinoszaurusz, mert nagyon nagy :) ) kanapét.
Jóval tágasabb lett a lakás és a járgányaival ezt ki is használja. Igaz, hogy néha fordítva ül fel egyikre is másikra is, de lényeg, hogy nagyon élvezi a motorozást.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülünk, hogy jól érzitek Magatokat az régi-új kecóban és várjuk nagyon a képeket!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Minden jót az új kecóban, tök jó érzés lehet!

    VálaszTörlés