NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. augusztus 3., kedd

Fortunának

Hétfőn a horoszkópom szerint 91%-on állt a pénzenergia szintem. Örültem neki, bár fogalmam sem volt, hogy mit jelent. Aztán délelőtt kaptunk egy sms-t a Szerencsejáték Zrt-től*, hogy HÁRMASUNK VAN A LOTTÓN :D ma jóvá is írták a számlánkon a 12.190 HUF-ot. Ezúton is köszönjük szépen Fortuna Istennőnek, és bár nem akarunk telhetetlennek tűnni, de reménykedve várjuk további pislantásait.
Hétvégén Érd-ligeten voltunk kicsit levegőzni:



A felújítást nem bírom abbahagyni. A hálószobánkban a nagyágyon fetrengve Borsi egyszercsak elkezdte kapargatni a tapétát. Én meg nem szóltam rá, sőt biztattam és segítettem neki, így kb 1 hete olyan állapot lett úrrá, hogy muszáj volt felhívni a festőket, hogy jöjjenek vissza egy kicsi szobát még rendbe tenni. A parkettából is megmaradt 24.000.- forintnyi, de pénzt nem adnak vissza a boltban csak levásárolni lehet, így megvettük a hálószobába való parkettát belőle.
A kivitelezővel megegyeztünk az árban (20.000-et lealkudtam!) és pénteken reggel jönnek, állítólag szombat estére kifestve leparkettázva készen lesz. Ha esetleg nem akkor vasárnap is jönnek, és befejezik. Mindenesetre a tapétát addig is tépkedjük Borsival, remélem így minden rombolási kényszerét ki tudja élni és jöhetnek a legóvárak télen.

Hétvégén voltunk még a Brendonban is Borsi megkapta az első bilijét. Zenélőset, naná! Persze már megbántam, mert amíg ki nem ürítjük zenél és ha majd várjuk a nagy akciókat, sokáig-nagyon sokáig hallgathatjuk a lambadát :(. Egyenlőre nem keveredtek barátságba, hiába kérjük, hogy üljön rá, ő inkább belelép, és nem érti miért nem fér el benne a lába. Peti babájának is ha pisilni kell, akkor ő sem ülhet a bilire, hanem csakis a WC-be pisilhet. Hát kíváncsi vagyok mi lesz ebből a bili témából.

* Interneten keresztül lottózunk, ezért kapunk sms-t, nincs összeköttetésünk a sorsológéppel, sajna :)

1 megjegyzés:

  1. bilitéma uaz nálunk: nem ráül, hanem belelép. meg hempereg vele. :P még nem tudtam megértetni vele mire való, igaz, nem is sokszor próbáltuk. de engem is izgat, hogy alakul majd ez a dolog. ...

    VálaszTörlés