NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. augusztus 4., szerda

Hány tojásból készül rántotta a másféléveseknek?

Sűrű délelőtt. Apa elment dolgozni mi meg csak ténferegtünk itthon. Aztán ettünk néhány vajas pirítóst reggelire, majd eszembe jutott, hogy ma jön felmérni a szalagfüggönyös ember (végre).
Gondoltam hozzáfogok az ebéd elkészítéséhez, hogy mire idejön készen legyen. Káposztás tészta a mai menü, ezért a káposztát összeaprítottam az aprítógéppel. Borsi teljesen begőzölt a hangjától, alig bírtam megnyugtatni.
Telefonált a kivitelező is, hogy jön megnézni a szobát, hogy hogyan logisztikázzunk a kipakolással...
Borsi nagyon jól viselkedett amíg itt volt, nem sírt, nem rohangált, csak ült a kanapén és teázott.
Utána összeraktuk az ebédet és végszóra befutott a szalagfüggönyös ember. Borsi megint beült a kanapéra és onnan figyelte az eseményeket. Miután mögötte is becsuktuk az ajtót, levezetésképpen meghallgattuk Shrek-Hallelujah c. dalt, és nekiültünk az ebédnek.
Szépen szedek a tányérjába káposztás tésztát, kicsit összevagdosom a nagy darab kockákat, villát adok hozzá, hogy biztos legyen a siker. Első falatot bekapja 3 mp-ig forgatja, már éppen megnyugodtam, hogy ok ízlik neki, de akkor kiköpi és az egészet tányérostul villástul visszanyújtja nekem. :( B menüvel nem készültem, úgyhogy tanácstalanul vágtam ki a hűtő ajtaját. Hála anyukámnak, aki mindig ránk tukmál jó sok tojást, a tojásrántotta mellett döntöttem. Gyorsan >>> kislábos, olaj, kistányér 1 tojás, só felver, megsüt, megfúj, az üvöltő
gyerek elé tesz. Első falat, már izzadok, C menü egyáltalán nincs. De nincs is rá szükség, pillanatok alatt felfalja, kenyérrel az egy tojásból rántottát. Itt megint összpontosítani kellett, mert láttam ám, hogy még kérni akar, de én már nem mertem volna még egyet adni neki, hisz mégiscsak tojás. Lényeg a lényeg, hogy mielőtt rábólintott volna az üres tányérra, -ami ugye a kérek még jelentéssel bír- bedobtam a kérdést: Jöhet egy túró rudi? Azt még benyomta, sőt két harapást adott is belőle, és szinte átmenet nélkül alszik a kiságyban.
Szóval azt tudom, hogy Jani papa 8 tojásból kéri a rántottát (+hagyma és szalonna), de hány tojásból készítsek rántottát Borsinak?

1 megjegyzés:

  1. Nálunk ilyen esetekre van mindig itthon bébikaja a kamrában, mert hittem már én is azt, hogy Arián irtóra szeretni fogja, amit csináltam, aztán pórul jártam. Ilyenkor nagyon jól jön. :) Én szoktam bundás kenyeret is csinálni és rántottát is, adok belőle Ariánnak, azért ez már sztem belefér.

    VálaszTörlés