NándiLilypie Kids Birthday tickers

2012. január 23., hétfő

Hétfő

Édesem, reggel ügyesen masírozott az oviba. Köszönt neki a Vera néni ő meg szépen vissza, hogy jó reggelt! Görbült a szája amikor elköszöntem tőle, de nem sírt. Drága Édesem! Jaj olyan szomorú voltam, csak ballagott be, de senki hozzá nem szólt. :(
Mentem érte ebéd után és rohant ki hozzám fogmosás után. Ezt beszéljük meg mindig, hogy ha megmosta ebéd után a fogát már ott is vagyok érte :) Judit néni pedig nagyon megdicsérte, hogy milyen ügyes és, hogy mennyit változott az első napok óta. A fiúk építettek vmi tornyot, amit ő lerombolt, aztán rászólt, és Nándó mondta, hogy nem csinál többet ilyet. Nagyon el volt olvadva ettől a választol, és attól, hogy utána már tényleg nem rombolta le a tornyot :). Hiába na, rögös út a beilleszkedés egy közösségbe.
Meséli, hogy gyöngyöt fűzött, és Judit néni, vagy Éva néni -ez nem kristály tiszta- fel is vette a nyakába amit alkotott. Milyen jó fejek már :)

Elérkezettnek láttam az időt, hogy Nándónak ovis zsákot vegyek, de sehol nem találtam, a piacon meg nem volt tetszetős anyag a varrónéninél, ezért gondoltam egyet és a Meskán választottam egy nőcit, aki hétvégén megtervezte és a héten meg is varrja neki. Mivel nem tudtam választani így kettőt is rendeltem, persze tornazsákkal együtt.



A 2-es terv volt nálam a győztes, de túl minimálnak találtam az oviba :), így a 6-os és 7-esből rendeltem egyet-egyet :) a betűtípus a nyomtatott nagybetűs.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a zsákok:-)))Én is nehezen tudtam volna választani közülük. Anno, amikor mi oviba mentünk szintén a netről rendeltem egyedi zsákot + kiegészítőket. El is könyveltem magamban, hogy én biztosan dilis vagyok, mert a többi anyuka valószínűleg, valamelyik nagyáruház vagy a kínai bolt választékából csemegéz és nem csinál nagy ügyet ebből. De nem bántam meg! Azóta is sokan megfogdossák és megjegyzik milyen szép. Használjátok Ti is örömmel!

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon várom, hogy készen legyenek! Remélem Nándónak is nagyon fog tetszeni és örömmel használja majd.

    VálaszTörlés
  3. nem lehet, h én már láthattam a készet valahol, talán a fészbúkon???? ha nem emlékszem rosszul, akkor nagyon profik lettek!!!

    VálaszTörlés