NándiLilypie Kids Birthday tickers

2012. január 20., péntek

Óvoda 2. hét

Olyan édes óvodás. Ezen a héten nem volt gond a reggeli elindulással. Nem is sírt az oviban sem. Görbül a szája meg gyűlik könnyel a szeme, de nem sír, ez is csak csütörtök pénteken volt így.
Tegnap még meg is dicsérte az óvónéni, hogy ügyes volt, mert már tornázni is beállt.
Szerdától pedig már ebéd utáni fogmosásig van. Nagyon büszke vagyok rá. Biztosan nagyon-nagyon nehéz neki, de hősiesen veszi az akadályt. Remélem, hogy a későbbiekben sem lesz semmi nagyobb probléma.
Minden nap egy Kinder tojással lepem meg. Egyik nap elhagytam, mert másokat vettem, hát nagyon kiakadt, akkor harmadnap vettem kettőt, szégyenemben. Mondanom sem kell azóta kettő az egy. Többe kerül, mint az egész napi óvodai ellátás :D de boldogan veszem azért neki, félre ne értsen senki :D

Én amúgy olyan beteg vagyok, hogy ma már orvoshoz is elvonszoltam magam. Kaptam antibiotikumot, remélem most már mihamarabb kilábalok ebből a takonykórból, mert nagyon elegem van. Se hangom, se ízek, se szagok. Csak torokfájás, köhögés, hörgés, ACC, Aspirin Komplex, Bioparox, brrr pfuj nyeeee engem is hazavág ez az ovi az fix.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése