NándiLilypie Kids Birthday tickers

2012. január 9., hétfő

Óvodás

Teljesen komolyan, igazi ovis a fiam!
Ma volt az első napja. Reggel mindhárman együtt indultunk el, és 8-ra már a csoportban volt nélkülem.
Pontosan 07:59 csuktam be magam mögött a Mókus csoport ajtaját.  Ő pedig bennmaradt, nem sírt.
Én nagyon. Kati már jó előre elmondta hová tudok elbújni az ovi közelében bömbölni.
3/4 9-kor visszamentem a folyosón ólálkodni, hátha kijön vki és tájékoztat. Pont összefutottam az Óvó nénivel, a wc-ről jött ki. Mondta, hogy nem sírt, oldalra állt és szemlélődik. Erről ráismertem. Nem kért enni, inni, nem lehetett megfogni, felvenni semmit, csak szemlélődik. Teljesen ráismertem.
Úgy volt, hogy 10-ig lesz, de ekkor mondta Judit néni, hogy szerinte 11-ig is kihúzza. Mondtam ok, én csinálom ahogy mondja, majdcsak kibírom.
Beültem a Közösségi Házba olvasni. Fél 10-kor küldött egy SMS-t, hogy: Minden rendben, játszik!
Kissé lenyugodtam.
Aztán 10-kor elindultam az ovi felé, minden boltba bementem, mert nagyon fáztam, az út kb. 2 perc, amúgy.
Aztán 3/4 11-kor telefonáltak, hogy menjek, mert a gyümölcsevéssel, kizökkent a játékból és sír.
Futottam, mint őrült, 20 méterre voltam az ovitól egy boltban. Majdnem kitéptem a 9-kor kulcsra zárt ajtót, de szerencsére hamar jöttek nyitni és már rohantam is be. A 2 óvónő a folyosón, kijöttek megnézni, hogy mikor jövök, szegénykém meg az öltözőben a cuccai mellett pityergett.
Aztán felöltöztünk és hazajöttünk. Elfáradtunk.
Éva néni mondta, hogy belejött a játékba, már kötekedett is, amikor elvettek tőle vmit, vagy ő vette el valakitől ezt nem értettem tisztán, csak nem akart leülni gyümölcsöt enni, és gondolom játszani meg nem szabadott amíg a többiek ettek, aztán meg is volt a baj.
Túl azon, hogy meg kell szoknia, hogy anya nélkül van ott, még a helyi szokásokat is el kell sajátítania, mert valljuk be, itthon ő azért kiskirály. Vannak szabályok, de mindketten tudjuk, hogy naaaagyon rugalmasak, ott pedig, hát neki kell idomulnia.
Azért én ma nagyon büszke voltam rád, drága kicsi fiam! Óvodás nagyfiú vagy már. Mesélted, hogy gyöngyöt fűztél, meg átnézted az oviban a könyveket, és hogy volt egy kisfiú, akinek BUZZ-os pólója volt, meg figurája és te is szeretnél olyat.
-Anya légyszíves vegyünk olyat, nagyon tetszik Nándinak az.
ÉDESEM! IMÁDLAK!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése