NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. szeptember 17., csütörtök

Borsókaja főzése

Szóval nem nagyon jeleskedem-e területen, de amikor éppenséggel vmit elkészítek akkor nagyon büszke vagyok magamra. Ma például uzsonnát készítettem, mert nem tudom mennyire helyes, hogy állandóan tejpépet adok neki, csokist, vaníliást, gyümölcsöst felváltva. Bár nagyon szereti őket csak 1szer sokallt be 2 napra, de azt nem nagyon értettem úgyhogy arra spongya.
4 napi kemény fejtörés és utánaolvasás után a következőt bírtam elé adni ma.
1 répa megfőz, majd a végén 1 alma hozzádob, mindez 1 ek. túróval összeturmixolva. Nem volt rossza, de azért cukorral jobb lett volna mármint nekem, Borsó megette az adagját.
Olyanokat csinálok még, hogy a bolti üveges kajához főzök 1-2 szem krumplit vagy répát, hogy több legyen, mert egyébként nem elég 1 üveg ebédre. Tízóraira mindig friss gyümölcsöt reszelek, vagy babakeksszel, vagy babamüzlivel, vagy oldódó zabpehellyel. Ezek dobozaihoz hozzájön még 1-1 toboz tápszer sima és banános, na és persze a 3 különböző tejpép. Nem is beszélve, hogy Kati ma ajánlotta a 7 gabonás pelyhet, +1 doboz! Fő a változatosság :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése