NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. szeptember 7., hétfő

Mai napunk

reggelén, apa kivágott egy darabkát a hüvelykujjából, és "dőlt a vér :)", de nagyon, nem akart sehogyan sem elállni. Árpitól kértünk szaktanácsot, a 2. be is vált, a vérzés nagy nehezen elállt. Borsó elszuszókált, addig lementem a patikába és kötszer hegyekkel hazatérve, bekötöztem apa sebét, hálót húztam rá arra pedig gumiujjat, de ezt utóbbit már túlzásnak találta :)
Szóval 10 óra volt, hogy elindult dolgozni, de csak azért, mert míg Borsó tízóraizott ő megette a vétkes reggelijét, aminek készítése közben történt a fent leírt eset.

A patikában megláttam egy készlet éjszakai cumit, ami világít a sötétben. Csúcs! Így borsó már a sötétben hamarabb meg fogja találni és tud tovább aludni. A sötétség pedig mostantól egyre tovább fog tartani. Kati jegyezte meg szombaton, hogy -Hosszú lesz a tél Fiam! nem kicsit rémültem meg! Jaj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése