NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. szeptember 7., hétfő

mászás+hétvége

Néhány napja írtam, hogy Borsó átmászta a nappali küszöbét és bárhová megy. Aztán ez pár napra megtorpant és továbbra is csak a küszöbig jutott. Mostanra viszont már nincs megállás, hétvégén szerintem az apja eszébe juttatta, némi villanypásztor elhelyezését a megfelelő helyekre.
Imádja a papucsokat, a babakocsi kerekeit és mindent amit nem szabad, természetesen.
Vasárnap kiadós főzésbe fogtam, így aztán Borsó is anya főztjét ette, amit túlságosan is sikerült megsóznom. Gondoltam ne legyen már minden olyan íztelen neki, megsóztam a zöldségeket és aztán a csirkemellét is. Hiába szerelmes vagyok ebbe a kiskrapekba, persze az apába is, mert a mi rizses húsunk sem lett éppen sótlan :)
Szombaton bababörze volt újra a nyári szünet után, és sikerült vennünk egy új babakocsit és kis cipőt meg könyveket megy egy frankó Chicco foglalkoztató asztalkát.
Ez utóbbi nagyon jó 5letnek bizonyult, mert Borsó nagyon jól elvan vele és minden funkcióját tudjuk használni. Szuper!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése