NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 25., csütörtök

Kedves Naplónk!

Tegnap extra fos napunk volt! Nem mondom volt már rosszabb is, de ez is biztos helyet kapott az első 10-ben.
Reggel arra ébredtünk, hogy nagyon lassú az Internet, és apa a rutineljárásokkal nem tudja megjavítani, ettől tiszta ideg. Gyors reggeli és indultunk a Fundamentába, beadni a hitelkérelmünket. Előtte még be kellett szereznünk 1-1 számlakivonatot. Apának az OTP-ben viszonylag hamar kiadják, ám nekem az Erstében nem, merthogy dolgozó vagyok és a dolgozói számlákhoz nem férnek hozzá a fiókban. Azért elmentünk, de a hitelkérelmünket hiányosan nem fogadták be.
Hazaérve Borsinak adtunk gyümit, én meg nekiálltam főzni. Miközben pakolom ki a mosogató gépet eltörök egy pezsgőspoharat. Miközben keresem a fűszereket a pörkölthöz, kiöntök egy főzet kávét. Ezek után kopogtak. Egy ütött kopott bácsi, mondja, hogy ő a késeinket elviszi élezni, mert itt vannak a sarkon egy precíziós géppel és olcsón. Előveszem neki a késeinket, megvizsgálja és közli, hogy mindegyik tompa szar. Ekkor már gyanút foghattam volna, mert a karácsonykor vásárolt igen jó minőségű és élű késeket is vinni akarta...
Igazából gyanút is fogtunk, apa is én is, de ekkor már nem volt vissza út, meg igazán hangot sem adtunk aggodalmainknak. Kisvártatva visszahozta a késeket, erősen olajosan és elkért 3.000.-HUF-ot. Össze-vissza magyarázott, kért egy pohár vizet, alig bírtuk elküldeni...
A kések ugyanolyan állapotban kerültek vissza, ami az élüket illeti, ahogyan odaadtam neki, de miután rájöttünk, hogy nagyon szofisztikáltan bár, de minket most átvertek, már örültünk is neki.
Azt hittük dörzsöltek vagyunk már az ilyenekhez, de mindig van egy új, jó ötletük a csalóknak!
Ezek után estére úgy elfáradtam, hogy apa vállalta a fürdetést egyedül, majd mikor Borsival lefeküdtünk aludni megjavította az Internetet is.

2 megjegyzés:

  1. Mikor Arián kb. 1.5 hónapos volt és még a 10 emeletesben laktunk, sztem ugyanez a "kis bácsika" volt nálunk is. Épp azon gondolkodtam, hogy fiú vagyok-e vagy lány, alig aludtunk abban az időszakban, erre jött, hogy egy életre megélezi a késeket, adjam csak, ....Ft per cm. Én nem is fogtam fel sztem az árat (a per cm azért húzós, csak akkor ez nem tűnt fel), odanyomtam egy adag kést, hiszen ilyen alkalmat ugyebár elszalasztani... :).
    Visszajön 5 perc múlva, hogy segédmunkása megélezte, 26.500 Ft. Mondom, elnézést, jól hallok???? Azért kicsit megijedtem, ott álltam egyedül a bébivel, na, mondom, ha ezek nekem esnek, merthogy ez az ár felejtős, az tuti. Na, mondom, ne haragudjon, megnézem, van nálam, aszongya 2.500 Ft. Végül bácsi ezzel távozott, hogy ja, látja, hogy babával vagyok, stb, stb. Hú, de rosszul éreztem magam, hogy ilyen hülyeségbe beleugrottam. De olyan kis cuki, őszinte mesterembernek tűnt. De mondom, ha ennyit keres, tuti milliomos, a gazember! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen mi is nagyon hülyén éreztük magunkat, hogy a saját otthonunkban így átvernek. Az a legrosszabb, hogy ezek után az ember teljesen bizalmatlan lesz mindenkivel szemben, pedig vannak, akiknek szívesen adnánk, és valóban rászorulnak a kéregetésre.
    Ez a csaló biztosan milliomos, mert ilyen órabére nincs mindenkinek az fix, de remélem ez az egyetlen öröme az életben!

    VálaszTörlés