NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 21., vasárnap

aludni kell délben

Borsit annak rendje és módja szerint, letettük ebéd után aludni. Ő viszont nem aludt hanem nyávogott, sírt, nyávogott sírt. Gondoltuk a foga nem hagyja elaludni és fél óra után kihoztuk. Ám abban a pillanatban elmúlt minden fogfájás és kesergés.
Nos ha ő így, mi is így!
Fogtuk magunkat újra megterítettünk az ebédhez, és minden teketória nélkül megebédeltünk újra. Mondanom sem kell, hogy Borsi tartotta velünk a lépést, ő is evett :).
Most viszont már kidőlni látszik, hallatszik és talán lesz valami a megkésett déli alvásból.

Szombaton voltam fodrásznál. Nagyon megjártam megint. Olyan kedves volt a fodrásznéni (megint egy új), hogy szabad kezet adtam neki. Erre csinált nekem egy Bundesliga frizurát, mert szerinte ez nekem nagyon jól áll. Nem volt szívem neki mondani, hogy nem hiszem el hogy komolyan gondolja, meg apának mindenképpen szerettem volna megmutatni, úgyhogy eljöttem úgy ahogy voltam. Mondjuk megérte, mert nagyon jót röhögtünk rajta apával és ma reggel újra amikor meglátott :D
Mathauss-nak szólít azóta, és még róla is nehéz olyan képet találni ahol hasonló a hajunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése