NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 8., hétfő

Akvárium

Senki ne fantáziáljon tovább róla. Aki eddig szégyenlős volt az most verheti a fejét a falba, mert tegnap este el is vitték. Ma már csak a hűlt helyét simogattuk.
Tegnap apa, leengedte a vizet és kiürítettük a kellékeket is, aztán este megérkezett a vevő és az utolsó kavicsig mindent elvitt. Jó volt azért, hogy nagyon örült neki és szimpatikus ember volt.
Pedig nekünk nehéz megfelelni :D :D
Ezzel a lépéssel már szembetűnő jelei is vannak a közelgő lakásfelújításnak.
Már egy ideje elkezdtük tervezgetni...aztán bevontunk egy lakberendezőt is... most ő tervez.
Kiválasztottuk a kivitelezőt, lementünk hídba az árajánlattól, de lassan megemésztjük és ha minden terv szerint megy akkor április 19-én felvonul a munkáscsapat. Mi pedig beköltözünk Árpi, alig használt legénylakásába a felújítás idejére.
Alig várom már, hogy az előtte-utána képeket tölthessem fel ide. De a beszámolók írását is szívesen csinálom majd. El vagyunk rá készülve, hogy amit lehet azt elbénázzuk, rosszul választunk ki mindent, hozunk egy csomó rossz döntést stb. stb. csak ahogy szoktuk.
Tegnap anyukámmal beszélgettünk telefonon, mondom neki, hogy nézegetjük már a csempéket, padlólapokat. Erre ő: -Úgysem fogtok jót választani.
Mire én: -Tudjuk!
Viszont elhatároztam, hogy a lehető legkevesebb idegeskedéssel fogom végigcsinálni, és megpróbálom boldogan elkölteni a 4 évig gyűjtögetett csomó pénzt.
Amúgy pedig ezt hallhatjuk Borsószerelmemmel mostanában, ez a kedvencünk. Nagyon bejön nekem is és ő is tátott szájjal hallhatja.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a felújítás,remélem, hogy minden úgy sikerül, ahogy elterveztétek.

    VálaszTörlés
  2. Hú, de jól hangzik, még ha sok macera is, meg minden. Nekünk is volt elég, Arián 2 hónapos volt, mikor átköltöztünk panelből kertesbe, de még most is lesz ablakcsere, ilyenek, brrr. De biztos nagyon szép eredménye lesz a felújításotoknak. És ez a lakberendező felkérés dolog nagyon profi :). Minden jót, válasszatok szép dolgokat!!! :)))))

    VálaszTörlés
  3. Csak annak hangzik, eddig még nem ájultunk el tőle. Sajnos. Rosszul választottunk :D

    VálaszTörlés
  4. Már hallottam korábban az Alma együttesről, de még nem hallgattam. Most viszont Mukival felváltva néztük a szülinapos dalt, Szuperkukákat és Minimax-ot vagy 40 percen át, ült az ölemben és leste, mosolygott, járt a lába, én meg buliztam. Naggyon helyes, vidám dalok, az énekesnek meg nagyon kellemes a hangja. Utánajárok a cd-iknek. Köszi, Timcsa! :)

    VálaszTörlés