NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 2., kedd

evés, alvás, séta

Nagyon jó étvággyal eszik Borsi. Néha már el sem hiszem, hogy egy félórán át folyamatosan eszik és még mindig enne, de akkor már nem adok neki :). Ez általában az ebédekre igaz. A többi étkezésnél jóval mértéktartóbb.
Kenyér+felvágott kockákat adtam neki tegnap uzsonnára. Ha a szájába adtam, szépen megrágta és lenyelte. Ha elé tettem a tálcára, levette róla a húst, és a kenyeret visszadobta. :D
Egyre nagyobb csibész, és megérkezett a dackorszak is.
Tegnap rekordalvás volt délben. Fél 1-kor vittem be, és fél 5 kor hoztam ki a szobájából.
Mai sétánk végén megint kivettem a babakocsiból, bár tiltakozott kicsit, de mégiscsak hazasétált. Fel a lépcsőn, liftbe be, liftből ki, bejárati ajtón be. Olyan boldog ilyenkor, büszke magára nagyon. Persze 1000 el dicsérgetem is.
Miközben sétált utolért minket egy néni. Mondta neki ő is, hogy milyen ügyesen sétál, na ettől majd belém bújt új félt, de aztán csak továbbsétált. A néni kérdezi, hogy ugye kislány? Mondom nem kisfiú. Teljesen elképedt, merthogy "Olyan szép arca van, biztos voltam benne, hogy lány!"
:D

2 megjegyzés:

  1. Igen, mert olyan szép kis arca van Borsókirályfinak (királylánynak?:). Dagad ám az ember melle ilyenkor, olyan jó :). Pedig Ti is látom, hogy kékesbe öltöztetitek, de az emberek sokszor nem rakják össze a dolgot. :)
    Viszont ezt a hú, de sokat evést és bazi nagyot alvás dolgot nagyon irigylem, ebben nem egyforma a két legény, sajna. Pedig, hálás lennék érte :)).

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez a 4 órás maratoni alvás nagyon szuper dolog. Meg a jó étvágy is. Borsi nagyon rendes gyerkőc!
    Ah, ezek a nénik... nekem születésem óta szőke hajam van, és még nem voltam egy éves, amikor egy néni megkérdezte anyukámat, hogy csak nem festeti a hajamat? :o) néééni...

    VálaszTörlés