NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. március 30., hétfő

:)

Kisborsóval a lefekvés előtti bazseválással voltunk elfoglalva, amikor megszólalt a kaputelefon. Azt hittem a megrendelt könyveket hozza a posta. Megnyomom a gombot és belehallózok a kagylóba, a vonal másik végén közli velem egy kedves női hang, hogy ő xy és a gyámhivataltól jött.
Na gondoltam ezek máris rájöttek, hogy Kisborsónak tegnap csak 4* adtam enni.
(persze most olvastam: Orwell: 1984 )
Aztán folytatta és kiderült, hogy a szomszédhoz jött, de nincs otthon senki, és csak egy levelet dobna a levélszekrényébe, engedjem már be.... huh
Amúgy a szomszéd asszonyt már nagyon régen nem láttam, hónapok óta. A kutyájuk biztosan kimúlt már egy ideje, mert azt legalább a lánya mindig vitte sétálni, de már az sem. Szegény asszony mióta itt lakunk egyre rosszabb és rosszabb állapotba került, pedig akkor sem volt már 100-as amikor először találkoztunk vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése