NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. március 23., hétfő

hétvége apa bárányfelhő

Olyan gyorsan eltelik egy hétvége, és apának megint dolgoznia kell menni :(
Apával teljes a család, és ezt nagyon jó átélni hétvégenként. Az is jó, hogy ilyenkor Mr. K felügyeletét is ketten látjuk el, sőt szombaton vagy vasárnap 11-13-ig "kimenőm" van, amikoris a Don Pepe helyi éttermére beülünk Katival kávézni, beszélgetni, vagy vásárolgatunk. Jövő héten pl bababörze.
Az egész bejegyzésből voltaképpen azt akarom kihozni, hogy tegnapról mára virradóra sikerült magamat kialudni, régóta először. Vasárnap este fél héttől fél kilencig aludtam, aztán megfürdettük Mr. K-t, vacsora és altatás után, én is eldőltem. Kisborsó ma reggel 5 órakor kért enni, amikor is apa kiugrott az ágyból, és engem visszanyomott. Fél kilenckor keltem ki. Szuper volt, köszi Apisz!
Még az időjárás is hozzátehetné a magáét, és lapozhatna már erről a nyomi szeles hideg időről, bárányfelhős napsugaras fix 20 fokosra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése